Wednesday, May 18, 2011

Kami guru Malaysia...!!



Ahaaakkz..
moning everybody..!!
smga teman blogger ku sht dismping insan2 tersyg di sekeliling anda !

sudah lame aku tidak mencerot coretkn segala memory2 aku dlm blog yg sudeh 2 mggu tidak dibuka..
bukan ape,ke buzyan menghalang aku dari menconteng2 di ruang yg serba itam ini..

1st ly,
aku nk wish tengs a lot,trimas beribu2 lemon sebab ada di antara anada kalian semua
yang mengucapkan "SELAMAT HARI GURU"
pada ku..

biar pun sms anda di hp sy,post anda di pesbok sy berbaur :


> hepy teacher's day ckgu pendek!

> selamat hari guru wak..

> qibeh !selamat hali luru..

> selamat hari guru 6B crew..selamat merotan budak..

> selamat hari guru jgk utk ckgu comots +masyem

>selamat hari guru buat my sista Aqilah Aulia..

saya menghargai semua ucapan anda dengan

berbilion2 trima kasih-syukran-arigato-syesye
yang tidak terhingga..

biarpon saya ini hanyalah seorang pendidik yang menjalani praktikal selama 3 bulan
tetapi kemanisan menyambut HARI GURU BUAT PERTAMA KALINYA
membuat diri saya begitu teruja..


kalo dulu,saya sllu dengar ibu dan ayah saya nyanyi lagu guru menjelang 16 Mei setiap tahun..

tp tahun ini,saya dengan banggenye dapat menyanyikan lagu tersebut
di hadapan semua student saya seramai 327 orang..

Kamni guru Malaysia
berikrar dan berjanji
mendidik dan memimpin
putera puteri negara kita

pada Seri Paduka
kamni tumpahkan setia
rukun negara kita
panduan hidup kami semua..

dibidang pembangunan kami tetap bersama
membantu,membina
negara yang tercinta

amanat yang diberi
kami tak persiakn
apa yang kami janji
tunai tetap kami tunaikan.
tunai tetap kami tunaikan....


trimas juga yang tidak terhingga kepada
student2 ku yang bersusah payah beli hadiah utk cikgu dorang yg mendapat title"ustazah mesra"
time sambutan hari guru lalu..
shusha2 je kamu sume bagi hadiah ye..
banyak laa jugak dapat,lebih dari 12 hadiah..
smpai x cukup tangan nk membawanya pulang ke bilik..ahakzz..

paling xleh lupe,dapat lak title USTAZAH MESRA dari pelajar2 yang menjadi organiser pada majlis tersebut
macam-macam laa.
ade ;

* ustazah Jelita : kak yana
*ustazah manja : kak laila
*ustaz macho : abg shukri
*ustaz smart : pcik comots..
*ustazah prihatin : kak mar
ustazah anggun : kak bak..

dan macam2 lagi laaa..
hye budak..budak..
gelakk je aku ni sepanjang majlis bermula dari awl-abes..

dan ini laa antara foto-foto yang sempat aku rakamkan sepanjang majlis berlangsung..



haha..
kabur kn?
sje je pblish pic ni..
bersama kakak yg sllu byk tlg aku sepnjang aku prktikal kt sini..
lau aku abes nt,kompom aku miz dy pnyer "gile-gile remaja"

ni laa salah 1 kad ucapan hari guru yang aku trime dr stdnt aku..
tengs yup..=)

adiah yang aku dapat..
byk x banyak jugak laa..
tapi terkejot laa gk..
bru praktikal 3 bulan ni,
lom jadi cikgu tetap lg..
hahahahah..~

salah 1 kek hari guru..
blueberry..
sedap sgt!
yummy3..
even aku cuit secoet je,
tp mmg sedap kek ni..

ni hadiah kak aini..
men tuko2 adiah antara guru2,dy dapat adiah ni..
aku saje snap pic ni
sbb cup kek ni cantek sgt!
sayaaangg tu nk makan...~
huhuhu..

Barisan guru-guru yang jelitawan lagi menawan..

si Muridku..Nurin Afiqah sebok gk nk suapkan aku kek..
nganga besau2 sket k..

heheh..
opss..sory kakak2 n ustzah2 ku..
sy snap pic tanpa pengetahuan anda semua..
syok sgt borak tu haa..=)

ini bekas cikgu saya semasa saya bersekolah di sini..
Mama Zawiah Bt Othman

tgk yg belakang tu..
nk jugak masok gambar c Aqil Ashraf ni..

sebelom di bawa berarak oleh para pelajar
biru kn!
cantek sangat..
aku pnyer baju je special sket sebab cikgu praktikal kan..
pepon time ni bes sgt..!


No comments:

Post a Comment