Tuesday, April 26, 2011

Ihtifal Ilmiah Peringkat Negeri Johor..



IHTIFAL ILMIAH SEK-SEK MEN AGAMA NEGERI JOHOR
KALI KE 12.

Lokasi : Sekolah Menengah Agama Kerajaan Johor, Kluang Johor.
Tarikh : 8 dan 9 April 2011

*menghantar pelajar-pelajar mewakili sekolah dalam ihtifal ilmiah..

ustazah zawiyah dan kak is...

ustazah o cikgu2 di sekolah tempat aku mengajar..

*berbaju purple *
cikgu sy tw dlu tme sekolah menengah.
.stil ngaja di situ lagi smpai sekarang
dy memang bestt!!

barisan nasyid puteri smas..

even tepi jalan,kelaparan punyer pasal,tepi jln pon jadilaa...
ini laa..
ckgu2 smas yg kiut miut belaka..

(^_______^)

anak-anak didikan ku

siti rubaiah
dan muhammad zubair bin azhar..

syarahan bahasa melayu

" jika kau fikirkan kau boleh..
kau hampir boleh melakukan..
jika kau fikirkan kemenangan..
kau hampiri kejayaan.."

even zubair dpt no 3,
kire berbaloi laa gk pd aku..
siang mlm pg ptg aku traning c bdak kecik sorg ni..
ahernyer dpt laa gk dy merase no 3..
huhuh..


jerit ye anak2 didik ku..

arrghhh...!!!

kte menag...(ceh!pdhl kalah)



b4 presentation nasyid..kih3..
posing3..
dorg ni sume mmg gle glamer-gle gambo...!
aku ni ibarat FASI dorg laa even aku cikgu dorg..
(bak kata bob : "ustzah ni cm fasi ktorg laa...hikhik.." )



even nasyid kalah,muke mesti mau ceria...
(^___________^)


" ustazah..." (aku msti nk gelak lau dorg pgil aku cmtu..)
jom kite posing ustazah..


para penasyid Sek Men Agama Shamsuddiniah..
(tempat saya praktikal)

1 comment: